Konkurs ofert na najem lokalu użytkowego na okres 3 lat usytuowanego w budynku Centrum Wodolecznictwa i Rekreacji w Poddębicach przy ul. Mickiewicza 19 z przeznaczeniem na prowadzenie działalności handlowej tj. sklepu i prowadzenie szatni.

Numer konkursu: GP/101/2022
Informacja opublikowana: 23.02.2022, 08:01
Data zakończenia konkursu: 25.02.2022, 11:45
Data rozstrzygnięcia konkursu: 25.02.2022, 12:00 (rozstrzygnięty)
Kontakt: Andrzej Peraj tel. 516-333-038.
Nie podlega Ustawie

  GP/101/2022                                       Poddębice, dnia 22.02.2022 r.


REGULAMIN KONKURSU OFERT

NA NAJEM LOKALU UŻYTKOWEGO NA OKRES 3 LAT USYTUOWANEGO

W BUDYNKU CENTRUM WODOLECZNICTWA I REKREACJI

W PODDĘBICACH PRZY UL. MICKIEWICZA 19

Z PRZEZNACZENIEM NA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI HANDLOWEJ

TJ.  SKLEPU I PROWADZENIE SZATNI 



I.WYNAJMUJĄCY:

Geotermia Poddębice Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 17A, 99-200 Poddębice, tel. 505-023-678, e-mail: geotermiapoddebice@wp.pl.


II. PRZEDMIOT NAJMU:

1. Przedmiotem najmu jest lokal użytkowy składający się z dwóch pomieszczeń:

1) o powierzchni użytkowej 29,56 m2, pomieszczenie z przeznaczeniem na prowadzenie działalności handlowej, 

2) o powierzchni użytkowej 17,08 m2, pomieszczenie z przeznaczeniem na prowadzenie szatni.

            Łączna powierzchnia przedmiotu najmu wynosi 46,64 m2.

2. Powierzchnia przeznaczona na prowadzenie działalności handlowej tj. sklepu oraz na prowadzenie szatni, zlokalizowana jest w budynku Centrum Wodolecznictwa i Rekreacji w Poddębicach przy ul. Mickiewicza 19.

3. Lokal posiada wejście z holu basenu. Wyposażony jest w instalacje: elektryczną,  klimatyzacyjno-wentylacyjną, przeciwpożarową, c.o.

4. Wyposażenie lokalu, sprzęt i urządzenia określa załącznik nr 2 do Regulaminu konkursu ofert.

5. Stan techniczny: budynek nowy, oddany do użytku w 2021 r., w pełni sprawny technicznie i funkcjonalny, posiadający aktualne przeglądy i dopuszczenia techniczno-budowlane. Dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.


III. PRZEZNACZENIE LOKALU:

1. Lokal użytkowy określony w pkt II jest przeznaczony do prowadzenia działalności gospodarczej. Działalność ta polegać będzie na prowadzeniu: sklepu z artykułami pływackimi i basenowymi (czepki, ręczniki, kostiumy kąpielowe, okulary pływackie itp.), spożywczymi (słodycze, napoje, itp.), sprzedaż upominków, gadżetów itp. oraz na prowadzeniu szatni.

2. Nie dopuszcza się prowadzenia żadnej innej formy działalności niż ta wymieniona powyżej. W szczególności nie dopuszcza się pośrednictwa w sprzedaży, odbiorze, dystrybucji jakimikolwiek produktami i towarami.

3. Działalność Najemca prowadzić będzie przez wszystkie dni tygodnia w godzinach działania obiektu. Wynajmujący dopuszcza przerwę w działalności w dniach zamknięcia obiektu Wynajmującego.


IV. OKRES NAJMU:

1. Umowa najmu zostanie zawarta na okres 3 lat od daty podpisania umowy najmu z możliwością jej przedłużenia.

2. Uruchomienie sklepu oraz szatni winno nastąpić do dnia 1 kwietnia 2022 roku (planowanego otwarcia Term Poddębice) lub później, o czym Wynajmujący powiadomi Najemcę na miesiąc wcześniej.


V. WARUNKI NAJMU:

1. Najemca przed rozpoczęciem działalności gospodarczej w lokalu uzyska własnym kosztem i staraniem wszystkie niezbędne zgody i pozwolenia wynikające z obowiązujących przepisów, umożliwiające prowadzenie działalności będącej przedmiotem konkursu. Dokumenty te Najemca przedłoży Wynajmującemu najpóźniej na 7 dni przed dniem rozpoczęcia działalności w lokalu, o którym mowa w pkt. II.

2. Najemca zobowiązuje się używać przedmiot najmu zgodnie z jego przeznaczeniem i przy przestrzeganiu przepisów prawa w zakresie ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy, sanitarnych oraz ochrony mienia.

3. Najemca zobowiązany jest wykonywać działalność w sposób umożliwiający prowadzenie statutowej działalności Wynajmującego.

4. Najemca bez pisemnej zgody Wynajmującego nie może zmieniać  przeznaczenia przedmiotu najmu na inną działalność, zarówno w całości jak i w części.

5. Najemca nie może oddać części lub całości przedmiotu najmu osobom trzecim do używania lub podnajmowania bez pisemnej zgody Wynajmującego.

6. Zabrania się ustawiania automatów do gier hazardowych i zręcznościowych w wynajmowanym lokalu.

7. Najemca ma prawo umieścić szyld i inne oznaczenia identyfikujące go na terenie przedmiotu najmu. Treść, forma oraz lokalizacja szyldu wymaga każdorazowej pisemnej zgody Wynajmującego. Umieszczenie jakichkolwiek reklam, szyldów oraz oznaczeń Najemcy na zewnątrz lokalu i budynku wymaga pisemnej zgody Wynajmującego.

8. Najemcy nie wolno, bez zgody Wynajmującego umieszczać w wynajmowanym lokalu żadnych oznaczeń, nazw, logotypów, informacji identyfikacyjnych podmiotów trzecich zarówno dostawców jak i klientów Najemcy.

9. Najemca zostanie obciążony kosztami usunięcia uszkodzeń i awarii powstałych z winy Najemcy.

10. Najemca ponosi wszelkie koszty napraw, serwisów urządzeń i sprzętów stanowiących wyposażenie określone w załączniku nr 2 do Regulaminu konkursu ofert. Najemca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie niezbędnych wymaganych przez producenta urządzenia i sprzętu, przeglądów i serwisów.

11. Wszelkie dodatkowe wyposażenie, które Najemca zamierza wprowadzić na własny koszt do lokalu wymaga akceptacji Wynajmującego. Do wniosku o akceptację Najemca  ma obowiązek dołączyć kartę katalogową, atesty, certyfikaty, dopuszczenia, charakterystyki poboru energii, wody, wymiany powietrza, itp.

12. Najemcy nie wolno bez pisemnej zgody Wynajmującego wykonywać żadnych czynności w zakresie napraw, serwisów, konserwacji, czy przeglądów na instalacjach wewnętrznych budynkowych technicznych m.in. zapewniających korzystanie z wentylacji, klimatyzacji i ogrzewania.

13. Wynajmujący zobowiązuje się do informowania Najemcy na min. 3 dni przed, o planowanych terminach obowiązkowych przeglądów, serwisów i konserwacji instalacji.

14. Najemca jest zobowiązany w trybie natychmiastowym powiadomić Wynajmującego o nagłych awariach zagrażających bezpieczeństwu ludzi i budynku.

15. Najemca ma obowiązek dbać o lokal i poddawać go po uprzedniej zgodzie Wynajmującego systematycznemu odświeżaniu, malowaniu ścian i sufitów.

16. W przypadku konieczności dokonania w lokalu lub budynku napraw obciążających Wynajmującego, Najemca obowiązany jest, po powiadomieniu go przez Wynajmującego, na co najmniej 7 dni przed planowanym rozpoczęciem prac, umożliwić swobodny dostęp do lokalu.

17. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za szkody Najemcy powstałe wskutek niesprawności lub awarii instalacji technicznych.

18. Wynajmujący nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec Najemcy za majątek Najemcy znajdujący się w lokalu. Zabezpieczenie tego majątku przed kradzieżą i włamaniem oraz ubezpieczenie majątku od wszelkich szkód spoczywa wyłącznie na Najemcy i jego obciążają koszty z tym związane.

19. Po rozwiązaniu umowy najmu Najemca zobowiązuje się do zwrotu lokalu w stanie niepogorszonym, jednak nie ponosi on odpowiedzialności za zużycie lokalu będące następstwem jego prawidłowego używania. Przed wydaniem lokalu Najemcy strony sporządzają protokół, w którym określają stan techniczny i stopień zużycia znajdujących się w nim instalacji i urządzeń. Protokół stanowi podstawę rozliczeń przy zwrocie lokalu.

20. W celu zapewnienia kontroli właściwej eksploatacji lokalu, Wynajmujący ma prawo do dokonywania wizji lokalu po uprzednim powiadomieniu Najemcy o jej terminie z 2 dniowym wyprzedzeniem.

21. Najemca zobowiązany jest do uiszczania czynszu z góry w wyznaczonym terminie, tj. do 10 dnia każdego miesiąca.

22. Wysokość czynszu będzie waloryzowana corocznie z dniem 1 marca o roczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za rok kalendarzowy poprzedzający rok w którym dokonuje się waloryzacji. Zmiana ta nie powoduje wypowiedzenia umowy i następuje w formie pisemnego zawiadomienia doręczonego Najemcy za pokwitowaniem. Poza waloryzacją czynsz nie będzie ulegał zmianie przez cały okres najmu.

23. Opłaty za wodę i ścieki, energię elektryczną, wywóz odpadów, ogrzewanie oraz opłaty eksploatacyjne, tj.: sprzątanie wspólnych pomieszczeń, podatki, opłaty urzędowe zawarte są w kwocie czynszu.

24. W przypadku nie płacenia czynszu przez dwa kolejne miesiące, Wynajmujący ma prawo wypowiedzieć umowę najmu ze skutkiem natychmiastowym.

25. Wynajmującemu oraz Najemcy przysługuje prawo wypowiedzenia umowy z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.

26. Najemca zobowiązany jest dbać o czystość na terenie przedmiotu najmu oraz wokół budynku w związku z prowadzoną przez siebie działalnością.

27.  Z tytułu prowadzenia szatni Najemca ponosił będzie całkowitą odpowiedzialność materialną za powierzone mienie.

28. Najemca nie będzie pobierał opłat za pozostawiane w szatni okrycia wierzchnie.


VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:

1. Ofertę należy złożyć osobiście w siedzibie Wynajmującego lub przesłać na adres: Geotermia Poddębice Sp. z o.o., 99-200 Poddębice, ul. Mickiewicza 17A, do dnia 25.02.2022 r. do godz. 11:45.

2. Otwarcie ofert zostanie dokonane w siedzibie Wynajmującego w dniu 25.02.2022r.  o godz. 12:00, a informacja o wynikach i wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej i przesłana do Oferentów.

3. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu jej składania.

4. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.

5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.


VII. WADIUM:

1. Warunkiem przystąpienia  do konkursu jest wniesienie wadium w wysokości 500,00 zł na rachunek bankowy Wynajmującego prowadzony przez Bank Spółdzielczy nr 12 9263 0000 0008 8734 2000 0132 z podaniem tytułu wpłaty „Wadium – najem lokalu użytkowego z przeznaczeniem na prowadzenie działalności handlowej i prowadzenie szatni” nie później niż na 1 dzień przed upływem terminu składania ofert o którym mowa w pkt VI. Za datę wpłaty uważa się dzień wpływu środków na wyżej wymieniony rachunek.

2. Wadium wnosi się wyłącznie w pieniądzu.

3. Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane lub zostały odrzucone, zwraca się w terminie 14 dni, odpowiednio od dnia dokonania wyboru lub odrzucenia oferty.

4. Wadium złożone przez Oferenta, który wygrał konkurs zalicza się na poczet czynszu za pierwszy miesiąc najmu.

5. Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy Oferent, który wygrał konkurs, uchyli się od zawarcia umowy najmu.


VIII. KAUCJA ZABEZPIECZAJĄCA:

1. Najpóźniej w dniu zawarcia umowy najmu Oferent, którego oferta została wybrana wpłaci Wynajmującemu kaucję zabezpieczającą w kwocie 5.000 zł na rachunek bankowy Wynajmującego prowadzony przez Bank Spółdzielczy nr 12 9263 0000 0008 8734 2000 0132 z podaniem tytułu wpłaty „kaucja zabezpieczająca”. Wynajmujący dopuszcza możliwość zaliczenia wadium na poczet kaucji zabezpieczającej. Kwota kaucji jest zabezpieczeniem na poczet pokrycia zaległego czynszu, opłat eksploatacyjnych i kosztów remontu pomieszczeń po zwolnieniu ich przez Najemcę w stanie gorszym niż w protokole przekazania lokalu z uwzględnieniem naturalnego zużycia, a także na poczet odszkodowania z tytułu bezumownego korzystania z lokalu i innych roszczeń wynikających z niedotrzymania przez Najemcę zobowiązań umownych.

2. W przypadku zwolnienia lokalu w stanie niewymagającym poniesienia żadnych nakładów ze strony Wynajmującego i nie zaleganiu z czynszem oraz innymi opłatami, kaucja zostanie zwrócona w całości.

3. Ustala się cenę wywoławczą stawki czynszu w kwocie 500,00 zł netto plus VAT.


IX. WYMOGI WOBEC OFERENTÓW:

W konkursie mogą wziąć udział podmioty które:

1) posiadają doświadczenie w zakresie prowadzenia działalności handlowej, minimum 12 miesięcy w okresie 24 miesięcy wstecz od dnia ogłoszenia konkursu – przedłożą opis dotychczasowej działalności;

2) nie zalegają z płatnościami wobec Skarbu Państwa i z tytułu ubezpieczeń społecznych;

3) nie posiadają żadnych zobowiązań wobec osób trzecich, egzekwowanych w drodze postępowania egzekucyjnego, upadłościowego lub układowego, 

4) nie znajdują się w stanie upadłości lub likwidacji;

5) nie figurują w rejestrze dłużników prowadzonym przez biura informacji gospodarczych, o których mowa  w przepisach o udostępnianiu informacji gospodarczych;

6) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiające uruchomienie działalności zgodnie z wymogami Wynajmującego;

7) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością lub posiadanym mieniem, zobowiązujące ubezpieczonego do naprawienia szkody osobowej bądź szkody rzeczowej wyrządzonej osobie trzeciej, na sumę gwarancyjną wynoszącą co najmniej 100 000,00 zł na wszystkie zdarzenia i co najmniej 1 000,00 zł na jedno zdarzenie w zakresie ubezpieczenia;

8) nie zalegają z płatnościami wobec obecnych wynajmujących, jeśli dotyczy zgodnie z pkt X ust. 3, lit. m).


X. WYMOGI DOTYCZĄCE OFERTY I ZAŁĄCZONYCH DO NIEJ DOKUMENTÓW:

1.    Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do   

       Regulaminu konkursu ofert.

2.    Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie pisemnej.

3. Do oferty należy dołączyć:

a) oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,

b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie (wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; z dokumentu powinien wynikać przedmiot działalności w zakresie działalności handlowej,

c) w przypadku Oferenta będącego osobą fizyczną pozostającego w związku małżeńskim oświadczenie małżonka o wyrażeniu zgody na zaciąganie zobowiązań wynikających z umowy najmu,

d) w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki,

e) oświadczenie o braku zobowiązań wobec osób trzecich, egzekwowanych w drodze postępowania egzekucyjnego, upadłościowego lub układowego oraz brak postanowienia o upadłości lub likwidacji Oferenta,

f) oświadczenie, że Oferent nie figuruje w rejestrze dłużników prowadzonym przez biura informacji gospodarczych, o których mowa w przepisach o udostępnianiu informacji gospodarczych,

g) zaświadczenie właściwego dla Oferenta urzędu skarbowego, że Oferent nie zalega z podatkami, wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed terminem składania ofert,

h) zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że Oferent nie zalega z opłatą składek na ubezpieczenia społeczne, wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed terminem składania ofert, 

i) oświadczenie o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej umożliwiającej uruchomienie działalności zgodnie z wymogami Wynajmującego,

j) parafowany przez Oferenta projekt umowy najmu stanowiący załącznik nr 3 do Regulaminu konkursu ofert,

k) kopię polisy lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, o którym mowa w pkt. IX, pkt. 7),

l) dowód wniesienia wadium, o którym mowa w pkt. VII,

m) oświadczenie obecnego wynajmującego, u którego oferent wynajmuje lokal do prowadzenia działalności handlowej, że oferent nie zalega wobec niego z płatnościami, jeśli dotyczy, tzn. oświadczenie nie jest wymagane od Oferentów, którzy prowadzili działalność handlową w lokalach niewynajmowanych,

n) propozycję w zakresie zagospodarowania lokalu.

4. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta lub posiadającą pełnomocnictwo do dokonywania określonych czynności prawnych. Pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie i dołączone do oferty.

5. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą potwierdzającą zgodność z oryginałem i poświadczone przez osobę wskazaną w dokumencie upoważniającym do reprezentowania Oferenta lub posiadającą pełnomocnictwo.

6. Wszystkie strony oferty, w tym strony wszystkich załączników powinny być ponumerowane i podpisane lub parafowane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta lub posiadającą pełnomocnictwo.

7. Wszystkie miejsca w ofercie, w których Oferent naniósł zmiany, muszą być podpisane lub parafowane przez osobę podpisującą ofertę.

8. Oferty nie spełniające wymogów formalnych podlegają odrzuceniu.

9. Oferent jest związany ofertą w ciągu 30 dni od otwarcia ofert.

10.  Oferent ponosi wszelkie koszty związane z udziałem w konkursie.

XI. KRYTERIUM WYBORU:

1. Komisja  konkursowa dokona oceny zgłoszonych ofert i wybierze ofertę najkorzystniejszą, tj. taką, która otrzyma najwyższą ilość punktów w konkursie.

2. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie kryteriów:

Wysokość czynszu najmu lokalu – 100%.

Oferta najwyższa otrzyma 100 punktów. Pozostałe oferty uzyskają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru: 

(Cena Oferenta : Cena oferty najwyższej) x 100%

Cena każdej z ofert stanowi proponowaną kwotę miesięcznego czynszu za najem.


XII. ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU:

1. Komisja konkursowa po sprawdzeniu i okazaniu nienaruszonego stanu złożonych ofert ogłosi nazwy/nazwiska  Oferentów  oraz proponowane przez nich stawki czynszu. Obecność Oferentów  podczas otwarcia ofert nie jest obowiązkowa.

2. Komisja konkursowa w terminie  7 dni od otwarcia ofert dokona sprawdzenia ofert pod względem formalnym i dokona ich oceny zgodnie z przyjętymi kryteriami.

3. Zastrzega się możliwość nie wybrania żadnej oferty.

4. Konkurs może się odbyć nawet wówczas, gdy wpłynie tylko jedna oferta spełniająca wymogi i warunki konkursu.

5. Wynajmujący zastrzega sobie prawo do unieważnienia konkursu na każdym jego etapie bez podania przyczyny. Uczestnikom konkursu nie przysługują wobec Wynajmującego z tego tytułu żadne roszczenia.

6. W przypadku równorzędności ofert, Komisja przeprowadzi dogrywkę dla Oferentów, którzy złożyli oferty równorzędne poprzez złożenie w formie pisemnej przez nich nowych propozycji czynszu.

7. Wszelkie uzgodnienia między Wynajmującym a Oferentem prowadzone są w formie pisemnej.

8. Zawarcie umowy z wybranym Oferentem nastąpi nie później niż do 8 dni od dnia rozstrzygnięcia konkursu.

9. Wydanie lokalu nastąpi w terminie wskazanym w umowie. Ponad 10 dniowe przedłużenie terminu przekazania lokalu, z przyczyn leżących po stronie Najemcy, bez uzyskania pisemnej zgody Wynajmującego na przedłużenie tego terminu, stanowi podstawę do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym.

10. W przypadku gdy w wyznaczonych terminach umowa nie zostanie podpisana bądź nie nastąpi przejęcie lokalu Wynajmujący może zawrzeć umowę z Oferentem, który uzyskał największą liczbę punktów po Oferencie, który wygrał konkurs.

11. Konkurs uważa się za zamknięty z chwilą podpisania przez Komisję Konkursową protokołu z przebiegu konkursu wraz z decyzją o wyborze najkorzystniejszej oferty lub braku wybrania oferty.

12. Wynik konkursu zostanie ogłoszony w terminie do 2 dni od dnia wyboru oferty. Uczestnicy konkursu otrzymają informację pisemnie lub elektronicznie na wskazany adres e-mail o sposobie rozstrzygnięcia konkursu.


XIII. INFORMACJE KOŃCOWE:

1. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w celu zapoznania się z lokalem będącym przedmiotem najmu najpóźniej na 2 dni przed terminem składania ofert. Lokal będzie udostępniony do obejrzenia zainteresowanym po wcześniejszym indywidualnym kontakcie telefonicznym lub mailowym i ustaleniu dokładnego dnia i godziny. Osobą do kontaktu w sprawie wizji lokalnej jest Andrzej Peraj tel. 516-333-038.

2. Biuro Zamawiającego otwarte jest w godzinach od 7.00 do 15.00. Wszelka korespondencja, która trafi do Zamawiającego po godzinach pracy sekretariatu zostanie otwarta i zarejestrowana następnego dnia roboczego i będzie traktowana jako korespondencja otrzymana w następnym dniu roboczym.


XIV. KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Geotermia Poddębice Sp. z o.o., 99-200 Poddębice ul. Mickiewicza 17A tel. 505-023-678;

2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania pod nazwą: NAJEM LOKALU UŻYTKOWEGO NA OKRES 3 LAT USYTUOWANEGO W BUDYNKU CENTRUM WODOLECZNICTWA I REKREACJI W PODDĘBICACH PRZY UL. MICKIEWICZA 19, Z PRZEZNACZENIEM NA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI HANDLOWEJ TJ. PROWADZENIE SKLEPU I PROWADZENIE SZATNI, prowadzonym w trybie konkursu ofert,

3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:

a) organy władzy publicznej oraz organy administracji publicznej na podstawie przepisów prawa, 

b) kontrahenci Administratora w ramach prowadzonej przez niego działalności, a także osoby realizujące dostęp do informacji publicznej, w tym w trybie wnioskowym,

c) uprawnione podmioty dostarczające obsługi informatycznej na rzecz Administratora.

4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych powyżej, a po tym czasie przez okres archiwizacji wymagany dla danych kategorii danych przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

5. Obowiązek podania danych osobowych jest dobrowolny, jednakże niezbędny w celu zawarcia umowy oraz uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 

6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

7. Posiada Pani/Pan:

       a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

       b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;

       c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania  danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;  

       e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

8. Nie przysługuje Pani/Panu:

       a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

       b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

       c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO. 

______________________

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy.





ZAŁĄCZNIKI:

- Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy 

- Załącznik nr 2 – Wyposażenie lokalu

- Załącznik nr 3 – Projekt umowy


Załączniki:
  1. Załącznik nr 1 formularz ofertowy (23.02.2022, 08:02) - pobrań: 171
  2. Załącznik nr 2 wyposażenie (23.02.2022, 08:03) - pobrań: 188
  3. Załącznik nr 3 wzór umowy (23.02.2022, 08:03) - pobrań: 191
  4. Informacja z otwarcia ofert (25.02.2022, 15:10) - pobrań: 243
  5. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (25.02.2022, 15:11) - pobrań: 296
Opublikował: Arkadiusz Charuba
Publikacja dnia: 23.02.2022, 08:01
Dokument oglądany razy: 2 346