Ogłoszenie o konkursie na najem lokalu użytkowego na okres 5 lat usytuowanego w budynku CWR Termy Poddębice przy ul. Mickiewicza 19 w Poddębicach z przeznaczeniem na prowadzenie działalności gastronomicznej – restauracji i małej gastronomii

Numer konkursu: nie podano
Informacja opublikowana: 09.12.2021, 14:57
Data zakończenia konkursu: 17.12.2021, 11:45
Data rozstrzygnięcia konkursu: 17.12.2021, 12:00 (rozstrzygnięty)
Kontakt:
Nie podlega Ustawie

  GP/345/2021                                                                         Poddębice, dnia 09.12.2021 r.

 

REGULAMIN KONKURSU OFERT

NA NAJEM LOKALU UŻYTKOWEGO NA OKRES 5 LAT USYTUOWANEGO W BUDYNKU

CENTRUM WODOLECZNICTWA I REKREACJI TERMY PODDĘBICE

W PODDĘBICACH PRZY UL. MICKIEWICZA 19

Z PRZEZNACZENIEM NA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GASTRONOMICZNEJ – RESTAURACJI I MAŁEJ GASTRONOMII

 

 

I.WYNAJMUJĄCY:

Geotermia Poddębice Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 17A, 99-200 Poddębice, tel. 505-023-678, e-mail: geotermiapoddebice@wp.pl.

 

II. PRZEDMIOT NAJMU:

1.      Przedmiotem najmu jest lokal użytkowy, w którym

na parterze znajduje się lokal z przeznaczeniem na prowadzenie restauracji,
o powierzchni użytkowej 180,37 m2, w tym:

a) powierzchnia użytkowa zaplecza kuchennego – 117,46 m2,

b) wewnętrzna sala konsumpcyjna – 62,91 m2,

dodatkowo w okresie od 1 maja do 30 września:

c) bufet zewnętrzny z tarasem – 112,56 m2

 na piętrze lokal z przeznaczeniem na prowadzenie małej gastronomii o łącznej powierzchni użytkowej 202,58 m2 w tym:

a) powierzchnia użytkowa zaplecza kuchennego -  81,85 m2,

b) sala konsumpcyjna – 120,73 m2,

Łączna powierzchnia przedmiotu najmu wraz z tarasem i bufetem zewnętrznym wynosi 495,51 m2

  1. Powierzchnia przeznaczona na prowadzenie działalności gastronomicznej tj. restauracji i małej gastronomii zlokalizowana jest w budynku Centrum Wodolecznictwa i Rekreacji w Poddębicach przy ul. Mickiewicza 19.
  2. Lokal wyposażony jest w instalacje: elektryczną, wodno-kanalizacyjną, ciepłej wody, c.o., klimatyzacyjno-wentylacyjną, przeciwpożarową, anty-włamaniową.
  3. Wyposażenie lokalu, sprzęt i urządzenia określa załącznik nr 2 do Regulaminu konkursu ofert.
  4. Stan techniczny: budynek nowy, oddany do użytku w 2021 r., w pełni sprawny technicznie i funkcjonalny, posiadający aktualne przeglądy i dopuszczenia techniczno-budowlane. Dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  5. Wynajmujący posiada Projekt technologiczny oraz księgę HACCP (obowiązek ewentualnego dostosowania dokumentów zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, należy do Najemcy).

 

III. PRZEZNACZENIE LOKALU:

  1. Lokal użytkowy określony w pkt II jest przeznaczony wyłącznie do prowadzenia działalności gastronomicznej – restauracji na parterze budynku i małej gastronomii (baru) na piętrze budynku. Działalność ta polegać będzie na prowadzeniu: restauracji (parter) i małej gastronomii (piętro) w zakresie produkcji posiłków mięsnych z warzywami, owocami, produktami nabiałowymi i zbożowymi, w tym posiłkami obiadowymi na gorąco w porze obiadowej
    i różnych przekąsek w pozostałym czasie, w zakresie przygotowywania deserów, ciast, napojów zimnych i gorących w tym napojów alkoholowych niskoprocentowych. Przewiduje się prowadzenie sprzedaży produktów przygotowywanych na miejscu w oparciu o półprodukty i surowce dostarczane
    z zewnątrz.
  2. Nie dopuszcza się prowadzenia żadnej innej formy działalności niż ta wymieniona powyżej. W szczególności nie dopuszcza się pośrednictwa w sprzedaży, odbiorze, dystrybucji jakimikolwiek produktami i towarami.
  3. Działalność Najemca prowadzić będzie przez wszystkie dni tygodnia w godzinach działania obiektu. Wynajmujący dopuszcza przerwę w działalności w dniach zamknięcia obiektu Wynajmującego.

 

IV. OKRES NAJMU:

  1. Umowa najmu zostanie zawarta na okres 5 lat od daty podpisania umowy najmu z możliwością jej przedłużenia.
  2. Uruchomienie działalności gastronomicznej winno nastąpić do dnia 1 kwietnia 2022 roku (planowanego otwarcia Term Poddębice) lub później, o czym Wynajmujący powiadomi Najemcę na miesiąc wcześniej.

 

V. WARUNKI NAJMU:

  1. Najemca przed rozpoczęciem działalności gospodarczej w lokalu uzyska własnym kosztem i staraniem wszystkie niezbędne zgody i pozwolenia wynikające z obowiązujących przepisów, umożliwiające prowadzenie działalności będącej przedmiotem konkursu. Dokumenty te Najemca przedłoży Wynajmującemu najpóźniej na 7 dni przed dniem rozpoczęcia działalności w lokalu, o którym mowa w pkt. II.
  2. Najemca niezwłocznie po przekazaniu lokalu lecz przed rozpoczęciem działalności gastronomicznej ma obowiązek zawrzeć z uprawnionym przedsiębiorcą umowę na wywóz powstających w lokalu odpadów oraz umowę na czyszczenie separatora tłuszczu. Umowy na wywóz nieczystości oraz czyszczenia separatora, Najemca przedłoży Wynajmującemu najpóźniej na 7 dni przed dniem rozpoczęcia działalności w lokalu. Najemca zobowiązany jest do zawarcia umowy na wywóz nieczystości (zapewnienie minimum 5 pojemników na nieczystości o pojemności 1100 l – segregacja na 5 frakcji: biodegradowalne, plastik, papier, szkło i zmieszane). Dopuszcza się inną ilość pojemników na nieczystości w przypadku uzasadnienia tego faktu przez Najemcę. Nieczystości winny być usuwane w sposób nie powodujący utrudnień dla osób korzystających z Term oraz z częstotliwością pozwalającą na komfort sanitarny.
  3. Najemca zobowiązuje się używać przedmiot najmu zgodnie z jego przeznaczeniem i przy przestrzeganiu przepisów prawa w zakresie ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy, sanitarnych oraz ochrony mienia.
  4. Najemca zobowiązany jest wykonywać działalność gastronomiczną w sposób umożliwiający prowadzenie statutowej działalności Wynajmującego.
  5. Najemca bez pisemnej zgody Wynajmującego nie może zmieniać  przeznaczenia przedmiotu najmu na inną działalność, zarówno w całości jak i w części.
  6. Najemca nie może oddać części lub całości przedmiotu najmu osobom trzecim do używania lub podnajmowania bez pisemnej zgody Wynajmującego.
  7. Zabrania się ustawiania automatów do gier hazardowych i zręcznościowych w wynajmowanym lokalu.
  8. Najemca ma prawo umieścić szyld i inne oznaczenia identyfikujące go na terenie przedmiotu najmu. Treść, forma oraz lokalizacja szyldu wymaga każdorazowej pisemnej zgody Wynajmującego. Umieszczenie jakichkolwiek reklam, szyldów oraz oznaczeń Najemcy na zewnątrz lokalu i budynku wymaga pisemnej zgody Wynajmującego.
  9. Najemcy nie wolno, bez zgody Wynajmującego umieszczać w wynajmowanym lokalu żadnych oznaczeń, nazw, logotypów, informacji identyfikacyjnych podmiotów trzecich zarówno dostawców jak i klientów Najemcy.
  10. Najemca zostanie obciążony kosztami usunięcia uszkodzeń i awarii powstałych z winy Najemcy.
  11. Najemca ponosi wszelkie koszty napraw, serwisów urządzeń i sprzętów stanowiących wyposażenie określone w załączniku nr 2 do Regulaminu konkursu ofert. Najemca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie niezbędnych wymaganych przez producenta urządzenia i sprzętu, przeglądów i serwisów.
  12. Wszelkie dodatkowe wyposażenie gastronomiczne w szczególności sprzęt i urządzenia gastronomiczne, elektryczne, elektroniczne, które Najemca zamierza wprowadzić na własny koszt do lokalu wymaga akceptacji Wynajmującego. Do wniosku o akceptację Najemca  ma obowiązek dołączyć kartę katalogową, kartę DTR, atesty, certyfikaty, dopuszczenia, charakterystyki poboru energii, wody, wymiany powietrza, itp.
  13. Najemcy nie wolno bez pisemnej zgody Wynajmującego wykonywać żadnych czynności w zakresie napraw, serwisów, konserwacji, czy przeglądów na instalacjach wewnętrznych budynkowych technicznych m.in. zapewniających korzystanie z wentylacji, klimatyzacji i ogrzewania.
  14. Wynajmujący zobowiązuje się do informowania Najemcy na min. 3 dni przed, o planowanych terminach obowiązkowych przeglądów, serwisów i konserwacji instalacji.
  15. Najemca jest zobowiązany w trybie natychmiastowym powiadomić Wynajmującego o nagłych awariach zagrażających bezpieczeństwu ludzi i budynku.
  16. Najemca ma obowiązek dbać o lokal i poddawać go po uprzedniej zgodzie Wynajmującego systematycznemu odświeżaniu, malowaniu ścian i sufitów.
  17. W przypadku konieczności dokonania w lokalu lub budynku napraw obciążających Wynajmującego, Najemca obowiązany jest, po powiadomieniu go przez Wynajmującego, na co najmniej 7 dni przed planowanym rozpoczęciem prac, umożliwić swobodny dostęp do lokalu.
  18. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za szkody Najemcy powstałe wskutek niesprawności lub awarii instalacji technicznych.
  19. Wynajmujący nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec Najemcy za majątek Najemcy znajdujący się w lokalu. Zabezpieczenie tego majątku przed kradzieżą i włamaniem oraz ubezpieczenie majątku od wszelkich szkód spoczywa wyłącznie na Najemcy i jego obciążają koszty z tym związane.
  20. Po rozwiązaniu umowy najmu Najemca zobowiązuje się do zwrotu lokalu w stanie niepogorszonym, jednak nie ponosi on odpowiedzialności za zużycie lokalu będące następstwem jego prawidłowego używania. Przed wydaniem lokalu Najemcy strony sporządzają protokół, w którym określają stan techniczny i stopień zużycia znajdujących się w nim instalacji i urządzeń. Protokół stanowi podstawę rozliczeń przy zwrocie lokalu.
  21. W celu zapewnienia kontroli właściwej eksploatacji lokalu, Wynajmujący ma prawo do dokonywania wizji lokalu po uprzednim powiadomieniu Najemcy o jej terminie z 2 dniowym wyprzedzeniem.
  22. Najemca zobowiązany jest do uiszczania czynszu stałego z góry w wyznaczonym terminie, tj. do 10 dnia każdego miesiąca.
  23. Wysokość czynszu stałego będzie waloryzowana corocznie z dniem 1 marca o roczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za rok kalendarzowy poprzedzający rok w którym dokonuje się waloryzacji. Zmiana ta nie powoduje wypowiedzenia umowy i następuje w formie pisemnego zawiadomienia doręczonego Najemcy za pokwitowaniem. Poza waloryzacją czynsz nie będzie ulegał zmianie przez cały okres najmu.
  24. Poza czynszem Najemca zobowiązany jest do uiszczania następujących opłat:

a)     woda, ścieki – według zużycia, na podstawie oddzielnego podlicznika

b)     energia elektryczna – według zużycia, na podstawie oddzielnego podlicznika

c)      wywóz odpadów – na podstawie odrębnej umowy z podmiotem, z którym Najemca zawrze umowę

d)  czyszczenie separatora tłuszczu – na podstawie odrębnej umowy z podmiotem, z którym Najemca zawrze umowę.

25.  Rozliczenie z klientami za pomocą transpondera i Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta (ESOK). Rozliczenia pomiędzy Wynajmującym a Najemcą dwa razy w tygodniu po potrąceniu kwoty ruchomej o której mowa w § 6 ust. 1 pkt b umowy najmu.

26.  W przypadku nie płacenia czynszu i opłat wskazanych odpowiednio w ust. 22 oraz w ust 24 lit. a) i b) przez dwa kolejne miesiące, Wynajmujący ma prawo wypowiedzieć umowę najmu ze skutkiem natychmiastowym.

27.  Wynajmującemu oraz Najemcy przysługuje prawo wypowiedzenia umowy z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.

28.  Najemca zobowiązany jest dbać o czystość na terenie przedmiotu najmu oraz wokół budynku w związku z prowadzoną przez siebie działalnością.

 

VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:

  1. Ofertę należy złożyć osobiście w siedzibie Wynajmującego lub przesłać na adres: Geotermia Poddębice Sp. z o.o., 99-200 Poddębice, ul. Mickiewicza 17A, do dnia 17.12.2021 r. do godz. 11:45.
  2. Otwarcie ofert zostanie dokonane w siedzibie Wynajmującego w dniu 17.12.2021r.  o godz. 12:00, a informacja o wynikach i wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej i przesłana do Oferentów.
  3. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu jej składania.
  4. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
  5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

VII. WADIUM:

  1. Warunkiem przystąpienia  do konkursu jest wniesienie wadium w wysokości 10.000,00 zł na rachunek bankowy Wynajmującego prowadzony przez Bank Spółdzielczy nr 12 9263 0000 0008 8734 2000 0132 z podaniem tytułu wpłaty „Wadium – najem lokalu restauracja, mała gastronomia” nie później niż na 1 dzień przed upływem terminu składania ofert o którym mowa w pkt VI. Za datę wpłaty uważa się dzień wpływu środków na wyżej wymieniony rachunek.
  2. Wadium wnosi się wyłącznie w pieniądzu.
  3. Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane lub zostały odrzucone, zwraca się w terminie 14 dni, odpowiednio od dnia dokonania wyboru lub odrzucenia oferty.
  4. Wadium złożone przez Oferenta, który wygrał konkurs zalicza się na poczet czynszu za pierwszy miesiąc najmu.
  5. Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy Oferent, który wygrał konkurs, uchyli się od zawarcia umowy najmu.

 

VIII. KAUCJA ZABEZPIECZAJĄCA:

  1. Najpóźniej w dniu zawarcia umowy najmu Oferent, którego oferta została wybrana wpłaci Wynajmującemu kaucję zabezpieczającą w kwocie 50.000,00 zł na rachunek bankowy Wynajmującego prowadzony przez Bank Spółdzielczy nr 12 9263 0000 0008 8734 2000 0132 z podaniem tytułu wpłaty „kaucja zabezpieczająca”. Wynajmujący dopuszcza możliwość zaliczenia wadium na poczet kaucji zabezpieczającej. Kwota kaucji jest zabezpieczeniem na poczet pokrycia zaległego czynszu, opłat eksploatacyjnych i kosztów remontu pomieszczeń po zwolnieniu ich przez Najemcę w stanie gorszym niż w protokole przekazania lokalu z uwzględnieniem naturalnego zużycia, a także na poczet odszkodowania z tytułu bezumownego korzystania z lokalu i innych roszczeń wynikających z niedotrzymania przez Najemcę zobowiązań umownych.
  2. W przypadku zwolnienia lokalu w stanie niewymagającym poniesienia żadnych nakładów ze strony Wynajmującego i nie zaleganiu z czynszem oraz innymi opłatami, kaucja zostanie zwrócona w całości.
  3. Ustala się cenę wywoławczą stawki czynszu w kwocie 10 000, 00 zł.

 

IX. WYMOGI WOBEC OFERENTÓW:

W konkursie mogą wziąć udział podmioty które:

1)     posiadają doświadczenie w zakresie prowadzenia usług gastronomicznych, minimum 12 miesięcy w okresie 24 miesięcy wstecz od dnia ogłoszenia konkursu – przedłożą opis dotychczasowej działalności.

2)     nie zalegają z płatnościami wobec Skarbu Państwa i z tytułu ubezpieczeń społecznych,

3)     nie posiadają żadnych zobowiązań wobec osób trzecich, egzekwowanych w drodze postępowania egzekucyjnego, upadłościowego lub układowego,

4)     nie znajdują się w stanie upadłości lub likwidacji,

5)     nie figurują w rejestrze dłużników prowadzonym przez biura informacji gospodarczych, o których mowa  w przepisach o udostępnianiu informacji gospodarczych,

6)     posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiające uruchomienie działalności zgodnie z wymogami Wynajmującego,

7)     posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością lub posiadanym mieniem, zobowiązujące ubezpieczonego do naprawienia szkody osobowej bądź szkody rzeczowej wyrządzonej osobie trzeciej, na sumę gwarancyjną wynoszącą co najmniej 100.000,00 zł na wszystkie zdarzenia i co najmniej 100.000,00 zł na jedno zdarzenie w zakresie ubezpieczenia,

8)     nie zalegają z płatnościami wobec obecnych wynajmujących, jeśli dotyczy zgodnie z pkt X ust. 3, lit. ł),

9)     przedłożą propozycję w zakresie zagospodarowania lokalu i menu.

 

X. WYMOGI DOTYCZĄCE OFERTY I ZAŁĄCZONYCH DO NIEJ DOKUMENTÓW:

1.    Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do Regulaminu konkursu ofert.

2.    Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie pisemnej.

3.        Do oferty należy dołączyć:

a)     oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,

b)     aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie (wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; z dokumentu powinien wynikać przedmiot działalności w zakresie usług gastronomicznych,

c)      w przypadku Oferenta będącego osobą fizyczną pozostającego w związku małżeńskim oświadczenie małżonka o wyrażeniu zgody na zaciąganie zobowiązań wynikających z umowy najmu,

d)     w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki,

e)     oświadczenie o braku zobowiązań wobec osób trzecich, egzekwowanych w drodze postępowania egzekucyjnego, upadłościowego lub układowego oraz brak postanowienia o upadłości lub likwidacji Oferenta,

f)       oświadczenie, że Oferent nie figuruje w rejestrze dłużników prowadzonym przez biura informacji gospodarczych, o których mowa w przepisach o udostępnianiu informacji gospodarczych,

g)     zaświadczenie właściwego dla Oferenta urzędu skarbowego, że Oferent nie zalega z podatkami, wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed terminem składania ofert,

h)     zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że Oferent nie zalega z opłatą składek na ubezpieczenia społeczne, wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed terminem składania ofert,

i)       oświadczenie o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej umożliwiającej uruchomienie działalności zgodnie z wymogami Wynajmującego,

j)       parafowany przez Oferenta projekt umowy najmu stanowiący załącznik nr 3 do Regulaminu konkursu ofert,

k)     kopię polisy lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, o którym mowa w pkt. IX, pkt. 7),

l)       dowód wniesienia wadium, o którym mowa w pkt. VII,

m)   oświadczenie obecnego wynajmującego, u którego oferent wynajmuje lokal do prowadzenia działalności gastronomicznej, że oferent nie zalega wobec niego z płatnościami, jeśli dotyczy, tzn. oświadczenie nie jest wymagane od Oferentów, którzy prowadzili działalność gastronomiczną w lokalach niewynajmowanych,

n)     propozycję w zakresie zagospodarowania lokalu i menu.

  1. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta lub posiadającą pełnomocnictwo do dokonywania określonych czynności prawnych. Pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie i dołączone do oferty.
  2. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą potwierdzającą zgodność z oryginałem i poświadczone przez osobę wskazaną w dokumencie upoważniającym do reprezentowania Oferenta lub posiadającą pełnomocnictwo.
  3. Wszystkie strony oferty, w tym strony wszystkich załączników powinny być ponumerowane i podpisane lub parafowane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta lub posiadającą pełnomocnictwo.
  4. Wszystkie miejsca w ofercie, w których Oferent naniósł zmiany, muszą być podpisane lub parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
  5. Oferty nie spełniające wymogów formalnych podlegają odrzuceniu.
  6. Oferent jest związany ofertą w ciągu 30 dni od otwarcia ofert.
  7.  Oferent ponosi wszelkie koszty związane z udziałem w konkursie.

XI. KRYTERIUM WYBORU:

  1. Komisja  konkursowa dokona oceny zgłoszonych ofert i wybierze ofertę najkorzystniejszą, tj. taką, która otrzyma najwyższą ilość punktów w konkursie.
  2. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie kryteriów:

a)     Wysokość czynszu najmu lokalu – 40%.

Oferta najwyższa otrzyma 40 punktów. Pozostałe oferty uzyskają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:

(Cena Oferenta : Cena oferty najwyższej) x 40%

Cena każdej z ofert stanowi proponowaną kwotę miesięcznego czynszu za najem.

b)     Wysokość dodatkowego czynszu  …….. % (w pełnych procentach) od miesięcznego przychodu uzyskanego z tytułu sprzedaży dokonanej w przedmiotowym lokalu (w wysokości nie niższej niż 1 %) – 60%, obliczoną według następującego wzoru:

(Cena Oferenta : Cena oferty najwyższej) x 60%

 

XII. ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU:

  1. Komisja konkursowa po sprawdzeniu i okazaniu nienaruszonego stanu złożonych ofert ogłosi nazwy/nazwiska  Oferentów  oraz proponowane przez nich stawki czynszu. Obecność Oferentów  podczas otwarcia ofert nie jest obowiązkowa.
  2. Komisja konkursowa w terminie  7 dni od otwarcia ofert dokona sprawdzenia ofert pod względem formalnym i dokona ich oceny zgodnie z przyjętymi kryteriami.
  3. Zastrzega się możliwość nie wybrania żadnej oferty.
  4. Konkurs może się odbyć nawet wówczas, gdy wpłynie tylko jedna oferta spełniająca wymogi i warunki konkursu.
  5. Wynajmujący zastrzega sobie prawo do unieważnienia konkursu na każdym jego etapie bez podania przyczyny. Uczestnikom konkursu nie przysługują wobec Wynajmującego z tego tytułu żadne roszczenia.
  6. W przypadku równorzędności ofert, Komisja przeprowadzi dogrywkę dla Oferentów, którzy złożyli oferty równorzędne poprzez złożenie w formie pisemnej przez nich nowych propozycji czynszu.
  7. Wszelkie uzgodnienia między Wynajmującym a Oferentem prowadzone są w formie pisemnej.
  8. Zawarcie umowy z wybranym Oferentem nastąpi nie później niż do 8 dni od dnia rozstrzygnięcia konkursu.
  9. Wydanie lokalu nastąpi w terminie wskazanym w umowie. Ponad 10 dniowe przedłużenie terminu przekazania lokalu, z przyczyn leżących po stronie Najemcy, bez uzyskania pisemnej zgody Wynajmującego na przedłużenie tego terminu, stanowi podstawę do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym.
  10. W przypadku gdy w wyznaczonych terminach umowa nie zostanie podpisana bądź nie nastąpi przejęcie lokalu Wynajmujący może zawrzeć umowę z Oferentem, który uzyskał największą liczbę punktów po Oferencie, który wygrał konkurs.
  11. Konkurs uważa się za zamknięty z chwilą podpisania przez Komisję Konkursową protokołu z przebiegu konkursu wraz z decyzją o wyborze najkorzystniejszej oferty lub braku wybrania oferty.
  12. Wynik konkursu zostanie ogłoszony w terminie do 2 dni od dnia wyboru oferty. Uczestnicy konkursu otrzymają informację pisemnie lub elektronicznie na wskazany adres e-mail o sposobie rozstrzygnięcia konkursu.

 

XIII. INFORMACJE KOŃCOWE:

  1. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w celu zapoznania się z lokalem będącym przedmiotem najmu najpóźniej na 2 dni przed terminem składania ofert. Lokal będzie udostępniony do obejrzenia zainteresowanym po wcześniejszym indywidualnym kontakcie telefonicznym lub mailowym i ustaleniu dokładnego dnia i godziny. Osobą do kontaktu w sprawie wizji lokalnej jest Andrzej Peraj tel. 516-333-038.
  2. Biuro Zamawiającego otwarte jest w godzinach od 7.00 do 15.00. Wszelka korespondencja, która trafi do Zamawiającego po godzinach pracy sekretariatu zostanie otwarta i zarejestrowana następnego dnia roboczego i będzie traktowana jako korespondencja otrzymana w następnym dniu roboczym.

 

XIV. KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1.      Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Geotermia Poddębice Sp. z o.o., 99-200 Poddębice ul. Mickiewicza 17A tel. 505-023-678;

2.      Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania pod nazwą: NAJEM LOKALU UŻYTKOWEGO NA OKRES 5 LAT USYTUOWANEGO W BUDYNKU CENTRUM WODOLECZNICTWA I REKREACJI W PODDĘBICACH PRZY UL. MICKIEWICZA 19, Z PRZEZNACZENIEM NA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GASTRONOMICZNEJ – RESTAURACJI I MAŁEJ GASTRONOMII, prowadzonym w trybie konkursu ofert,

3.      Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:

a) organy władzy publicznej oraz organy administracji publicznej na podstawie przepisów prawa,

b) kontrahenci Administratora w ramach prowadzonej przez niego działalności, a także osoby realizujące dostęp do informacji publicznej, w tym w trybie wnioskowym,

c)  uprawnione podmioty dostarczające obsługi informatycznej na rzecz Administratora.

4.    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych powyżej, a po tym czasie przez okres archiwizacji wymagany dla danych kategorii danych przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

5.    Obowiązek podania danych osobowych jest dobrowolny, jednakże niezbędny w celu zawarcia umowy oraz uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

6.    W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

7.    Posiada Pani/Pan:

a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;

c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania  danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 

e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

8. Nie przysługuje Pani/Panu:

a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

______________________

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy.

 

 

ZAŁĄCZNIKI:


Załączniki:
  1. Regulamin konkursu ofert gastronomia (09.12.2021, 13:53) - pobrań: 371
  2. Załącznik 1 Wyposażenie gastronomii (09.12.2021, 13:53) - pobrań: 385
  3. Załącznik nr 2 formularz ofertowy (09.12.2021, 13:54) - pobrań: 385
  4. Projekt umowy najmu (09.12.2021, 13:54) - pobrań: 344
  5. Informacja z otwarcia ofert (10.01.2022, 15:48) - pobrań: 378
  6. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (10.01.2022, 15:49) - pobrań: 382
Opublikował: Arkadiusz Charuba
Publikacja dnia: 09.12.2021, 14:57
Dokument oglądany razy: 2 119