Ogłoszenie o konkursie na najem lokalu użytkowego na okres 5 lat usytuowanego w budynku CWR Termy Poddębice przy ul. Mickiewicza 19 w Poddębicach z przeznaczeniem na prowadzenie działalności gastronomicznej – restauracji i małej gastronomii
Numer konkursu: nie podano
Informacja opublikowana: 09.12.2021, 14:57
Data zakończenia konkursu: 17.12.2021, 11:45
Data rozstrzygnięcia konkursu: 17.12.2021, 12:00 (rozstrzygnięty)
Kontakt:
Nie podlega Ustawie
GP/345/2021 Poddębice,
dnia 09.12.2021 r.
REGULAMIN KONKURSU OFERT
NA NAJEM LOKALU
UŻYTKOWEGO NA OKRES 5 LAT USYTUOWANEGO W BUDYNKU
CENTRUM
WODOLECZNICTWA I REKREACJI TERMY PODDĘBICE
W
PODDĘBICACH PRZY UL. MICKIEWICZA 19
Z
PRZEZNACZENIEM NA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GASTRONOMICZNEJ – RESTAURACJI I
MAŁEJ GASTRONOMII
I.WYNAJMUJĄCY:
Geotermia
Poddębice Sp. z o.o.,
ul. Mickiewicza 17A, 99-200 Poddębice, tel. 505-023-678, e-mail:
geotermiapoddebice@wp.pl.
II.
PRZEDMIOT NAJMU:
1. Przedmiotem najmu jest
lokal użytkowy, w którym
na
parterze znajduje się lokal
z przeznaczeniem na prowadzenie restauracji,
o powierzchni użytkowej 180,37 m2, w tym:
a) powierzchnia użytkowa
zaplecza kuchennego – 117,46 m2,
b) wewnętrzna sala konsumpcyjna
– 62,91 m2,
dodatkowo w okresie od 1 maja do 30 września:
c) bufet zewnętrzny z tarasem – 112,56 m2
na piętrze lokal z przeznaczeniem na
prowadzenie małej gastronomii o łącznej powierzchni użytkowej 202,58 m2
w tym:
a) powierzchnia użytkowa
zaplecza kuchennego - 81,85 m2,
b) sala konsumpcyjna – 120,73 m2,
Łączna
powierzchnia przedmiotu najmu wraz z tarasem i bufetem zewnętrznym wynosi 495,51
m2
- Powierzchnia przeznaczona na prowadzenie działalności
gastronomicznej tj. restauracji i małej gastronomii zlokalizowana jest w
budynku Centrum Wodolecznictwa i Rekreacji w Poddębicach przy ul.
Mickiewicza 19.
- Lokal wyposażony jest w instalacje: elektryczną,
wodno-kanalizacyjną, ciepłej wody, c.o., klimatyzacyjno-wentylacyjną, przeciwpożarową,
anty-włamaniową.
- Wyposażenie lokalu, sprzęt i urządzenia określa
załącznik nr 2 do Regulaminu konkursu ofert.
- Stan techniczny: budynek nowy, oddany do użytku w 2021
r., w pełni sprawny technicznie i funkcjonalny, posiadający aktualne
przeglądy i dopuszczenia techniczno-budowlane. Dostosowany do potrzeb osób
niepełnosprawnych.
- Wynajmujący posiada Projekt technologiczny oraz księgę HACCP
(obowiązek ewentualnego dostosowania dokumentów zgodnie z Ustawą z dnia 25
sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, należy do Najemcy).
III.
PRZEZNACZENIE LOKALU:
- Lokal
użytkowy określony w pkt II jest przeznaczony wyłącznie do prowadzenia
działalności gastronomicznej – restauracji na parterze budynku i małej
gastronomii (baru) na piętrze budynku. Działalność ta polegać będzie na
prowadzeniu: restauracji (parter) i małej gastronomii (piętro)
w zakresie produkcji posiłków mięsnych z warzywami, owocami,
produktami nabiałowymi i zbożowymi, w tym posiłkami obiadowymi na
gorąco w porze obiadowej
i różnych przekąsek w pozostałym czasie, w zakresie przygotowywania
deserów, ciast, napojów zimnych i gorących w tym napojów alkoholowych
niskoprocentowych. Przewiduje się prowadzenie sprzedaży produktów
przygotowywanych na miejscu w oparciu o półprodukty i surowce dostarczane
z zewnątrz.
- Nie
dopuszcza się prowadzenia żadnej innej formy działalności niż ta
wymieniona powyżej. W szczególności nie dopuszcza się pośrednictwa w sprzedaży,
odbiorze, dystrybucji jakimikolwiek produktami i towarami.
- Działalność
Najemca prowadzić będzie przez wszystkie dni tygodnia w godzinach działania
obiektu. Wynajmujący dopuszcza przerwę w działalności w dniach zamknięcia
obiektu Wynajmującego.
IV. OKRES
NAJMU:
- Umowa najmu zostanie zawarta na okres 5 lat od daty
podpisania umowy najmu z możliwością jej przedłużenia.
- Uruchomienie działalności gastronomicznej winno
nastąpić do dnia 1 kwietnia 2022 roku (planowanego
otwarcia Term Poddębice) lub później, o
czym Wynajmujący powiadomi Najemcę na miesiąc wcześniej.
V.
WARUNKI NAJMU:
- Najemca
przed rozpoczęciem działalności gospodarczej w lokalu uzyska własnym
kosztem i staraniem wszystkie niezbędne zgody i pozwolenia wynikające
z obowiązujących przepisów, umożliwiające prowadzenie działalności będącej
przedmiotem konkursu. Dokumenty te Najemca przedłoży Wynajmującemu
najpóźniej na 7 dni przed dniem rozpoczęcia działalności w lokalu, o którym
mowa w pkt. II.
- Najemca
niezwłocznie po przekazaniu lokalu lecz przed rozpoczęciem działalności
gastronomicznej ma obowiązek zawrzeć z uprawnionym przedsiębiorcą umowę na
wywóz powstających w lokalu odpadów oraz umowę na czyszczenie separatora
tłuszczu. Umowy na wywóz nieczystości oraz czyszczenia separatora, Najemca
przedłoży Wynajmującemu najpóźniej na 7 dni przed dniem rozpoczęcia działalności
w lokalu. Najemca zobowiązany jest do zawarcia umowy na wywóz nieczystości
(zapewnienie minimum 5 pojemników na nieczystości o pojemności 1100 l
– segregacja na 5 frakcji: biodegradowalne, plastik, papier, szkło i
zmieszane). Dopuszcza się inną ilość pojemników na nieczystości w przypadku
uzasadnienia tego faktu przez Najemcę. Nieczystości winny być usuwane w
sposób nie powodujący utrudnień dla osób korzystających z Term oraz z
częstotliwością pozwalającą na komfort sanitarny.
- Najemca
zobowiązuje się używać przedmiot najmu zgodnie z jego przeznaczeniem i przy
przestrzeganiu przepisów prawa w zakresie ochrony przeciwpożarowej,
bezpieczeństwa i higieny pracy, sanitarnych oraz ochrony mienia.
- Najemca
zobowiązany jest wykonywać działalność gastronomiczną w sposób
umożliwiający prowadzenie statutowej działalności Wynajmującego.
- Najemca
bez pisemnej zgody Wynajmującego nie może zmieniać przeznaczenia przedmiotu najmu na inną
działalność, zarówno w całości jak i w części.
- Najemca
nie może oddać części lub całości przedmiotu najmu osobom trzecim do
używania lub podnajmowania bez pisemnej zgody Wynajmującego.
- Zabrania
się ustawiania automatów do gier hazardowych i zręcznościowych w wynajmowanym
lokalu.
- Najemca
ma prawo umieścić szyld i inne oznaczenia identyfikujące go na terenie
przedmiotu najmu. Treść, forma oraz lokalizacja szyldu wymaga każdorazowej
pisemnej zgody Wynajmującego. Umieszczenie jakichkolwiek reklam, szyldów
oraz oznaczeń Najemcy na zewnątrz lokalu i budynku wymaga pisemnej zgody
Wynajmującego.
- Najemcy
nie wolno, bez zgody Wynajmującego umieszczać
w wynajmowanym lokalu żadnych oznaczeń, nazw, logotypów, informacji
identyfikacyjnych podmiotów trzecich zarówno dostawców jak i klientów
Najemcy.
- Najemca
zostanie obciążony kosztami usunięcia uszkodzeń i awarii powstałych z winy
Najemcy.
- Najemca
ponosi wszelkie koszty napraw, serwisów urządzeń i sprzętów stanowiących
wyposażenie określone w załączniku nr 2 do Regulaminu konkursu ofert.
Najemca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie niezbędnych
wymaganych przez producenta urządzenia i sprzętu, przeglądów i serwisów.
- Wszelkie
dodatkowe wyposażenie gastronomiczne w szczególności sprzęt i urządzenia
gastronomiczne, elektryczne, elektroniczne, które Najemca zamierza
wprowadzić na własny koszt do lokalu wymaga akceptacji Wynajmującego. Do
wniosku o akceptację Najemca ma obowiązek
dołączyć kartę katalogową, kartę DTR, atesty, certyfikaty, dopuszczenia,
charakterystyki poboru energii, wody, wymiany powietrza, itp.
- Najemcy
nie wolno bez pisemnej zgody Wynajmującego wykonywać żadnych czynności w zakresie
napraw, serwisów, konserwacji, czy przeglądów na instalacjach wewnętrznych
budynkowych technicznych m.in. zapewniających korzystanie z wentylacji,
klimatyzacji i ogrzewania.
- Wynajmujący
zobowiązuje się do informowania Najemcy na min. 3 dni przed,
o planowanych terminach obowiązkowych przeglądów, serwisów i
konserwacji instalacji.
- Najemca
jest zobowiązany w trybie natychmiastowym powiadomić Wynajmującego o nagłych
awariach zagrażających bezpieczeństwu ludzi i budynku.
- Najemca
ma obowiązek dbać o lokal i poddawać go po uprzedniej zgodzie
Wynajmującego systematycznemu odświeżaniu, malowaniu ścian i sufitów.
- W
przypadku konieczności dokonania w lokalu lub budynku napraw obciążających
Wynajmującego, Najemca obowiązany jest, po powiadomieniu go przez
Wynajmującego, na co najmniej 7 dni przed planowanym rozpoczęciem prac,
umożliwić swobodny dostęp do lokalu.
- Wynajmujący
nie ponosi odpowiedzialności za szkody Najemcy powstałe wskutek
niesprawności lub awarii instalacji technicznych.
- Wynajmujący
nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec Najemcy za majątek
Najemcy znajdujący się w lokalu. Zabezpieczenie tego majątku przed
kradzieżą i włamaniem oraz ubezpieczenie majątku od wszelkich szkód
spoczywa wyłącznie na Najemcy i jego obciążają koszty z tym związane.
- Po
rozwiązaniu umowy najmu Najemca zobowiązuje się do zwrotu lokalu w stanie
niepogorszonym, jednak nie ponosi on odpowiedzialności za zużycie lokalu
będące następstwem jego prawidłowego używania. Przed wydaniem lokalu
Najemcy strony sporządzają protokół, w którym określają stan techniczny i stopień
zużycia znajdujących się w nim instalacji i urządzeń. Protokół stanowi
podstawę rozliczeń przy zwrocie lokalu.
- W
celu zapewnienia kontroli właściwej eksploatacji lokalu, Wynajmujący ma
prawo do dokonywania wizji lokalu po uprzednim powiadomieniu Najemcy o jej
terminie z 2 dniowym wyprzedzeniem.
- Najemca
zobowiązany jest do uiszczania czynszu stałego z góry w wyznaczonym
terminie, tj. do 10 dnia każdego miesiąca.
- Wysokość
czynszu stałego będzie waloryzowana corocznie z dniem 1 marca o roczny
wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszony przez Prezesa
Głównego Urzędu Statystycznego za rok kalendarzowy poprzedzający rok w
którym dokonuje się waloryzacji. Zmiana ta nie powoduje wypowiedzenia
umowy i następuje w formie pisemnego zawiadomienia doręczonego Najemcy za
pokwitowaniem. Poza waloryzacją czynsz nie będzie ulegał zmianie przez
cały okres najmu.
- Poza
czynszem Najemca zobowiązany jest do uiszczania następujących opłat:
a)
woda, ścieki – według zużycia, na
podstawie oddzielnego podlicznika
b)
energia elektryczna – według zużycia,
na podstawie oddzielnego podlicznika
c)
wywóz odpadów – na podstawie odrębnej
umowy z podmiotem, z którym Najemca zawrze umowę
d) czyszczenie
separatora tłuszczu – na podstawie odrębnej umowy z podmiotem, z którym
Najemca zawrze umowę.
25. Rozliczenie
z klientami za pomocą transpondera i Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta
(ESOK). Rozliczenia pomiędzy Wynajmującym a Najemcą dwa razy w tygodniu po
potrąceniu kwoty ruchomej o której mowa w § 6 ust. 1 pkt b umowy najmu.
26.
W przypadku nie płacenia czynszu i
opłat wskazanych odpowiednio w ust. 22 oraz w ust 24 lit. a) i b) przez
dwa kolejne miesiące, Wynajmujący ma prawo wypowiedzieć umowę najmu ze skutkiem
natychmiastowym.
27.
Wynajmującemu oraz Najemcy przysługuje
prawo wypowiedzenia umowy z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia ze skutkiem na koniec
miesiąca kalendarzowego.
28.
Najemca zobowiązany jest dbać o
czystość na terenie przedmiotu najmu oraz wokół budynku w związku z prowadzoną
przez siebie działalnością.
VI.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:
- Ofertę
należy złożyć osobiście w siedzibie Wynajmującego lub przesłać na adres:
Geotermia Poddębice Sp. z o.o., 99-200 Poddębice, ul. Mickiewicza 17A, do
dnia 17.12.2021 r. do godz. 11:45.
- Otwarcie
ofert zostanie dokonane w siedzibie Wynajmującego w dniu 17.12.2021r. o godz. 12:00, a informacja o
wynikach i wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie
internetowej i przesłana do Oferentów.
- Oferent
może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed
terminem upływu jej składania.
- Oferent
może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferty
złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
VII.
WADIUM:
- Warunkiem
przystąpienia do konkursu jest
wniesienie wadium w wysokości 10.000,00 zł na
rachunek bankowy Wynajmującego prowadzony przez Bank Spółdzielczy nr 12
9263 0000 0008 8734 2000 0132 z podaniem tytułu wpłaty „Wadium –
najem lokalu restauracja, mała gastronomia” nie później niż na 1 dzień
przed upływem terminu składania ofert o którym mowa w pkt VI. Za datę
wpłaty uważa się dzień wpływu środków na wyżej wymieniony rachunek.
- Wadium
wnosi się wyłącznie w pieniądzu.
- Wadium
złożone przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane lub zostały
odrzucone, zwraca się w terminie 14 dni, odpowiednio od dnia dokonania
wyboru lub odrzucenia oferty.
- Wadium
złożone przez Oferenta, który wygrał konkurs zalicza się na poczet czynszu
za pierwszy miesiąc najmu.
- Wadium
nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy Oferent, który wygrał konkurs,
uchyli się od zawarcia umowy najmu.
VIII.
KAUCJA ZABEZPIECZAJĄCA:
- Najpóźniej
w dniu zawarcia umowy najmu Oferent, którego oferta została wybrana wpłaci
Wynajmującemu kaucję zabezpieczającą w kwocie 50.000,00 zł na rachunek
bankowy Wynajmującego prowadzony przez Bank Spółdzielczy nr 12 9263 0000
0008 8734 2000 0132 z podaniem tytułu wpłaty „kaucja zabezpieczająca”.
Wynajmujący dopuszcza możliwość zaliczenia wadium na poczet kaucji
zabezpieczającej. Kwota kaucji jest
zabezpieczeniem na poczet pokrycia zaległego czynszu, opłat
eksploatacyjnych i kosztów remontu pomieszczeń po zwolnieniu ich przez Najemcę
w stanie gorszym niż w protokole przekazania lokalu z uwzględnieniem
naturalnego zużycia, a także na poczet odszkodowania z tytułu
bezumownego korzystania z lokalu i innych roszczeń wynikających z niedotrzymania
przez Najemcę zobowiązań umownych.
- W
przypadku zwolnienia lokalu w stanie niewymagającym poniesienia żadnych
nakładów ze strony Wynajmującego i nie zaleganiu z czynszem oraz innymi
opłatami, kaucja zostanie zwrócona w całości.
- Ustala
się cenę wywoławczą stawki czynszu w kwocie 10 000, 00 zł.
IX.
WYMOGI WOBEC OFERENTÓW:
W
konkursie mogą wziąć udział podmioty które:
1)
posiadają doświadczenie w zakresie
prowadzenia usług gastronomicznych, minimum 12 miesięcy w okresie 24 miesięcy
wstecz od dnia ogłoszenia konkursu – przedłożą opis dotychczasowej działalności.
2)
nie zalegają z płatnościami wobec
Skarbu Państwa i z tytułu ubezpieczeń społecznych,
3)
nie posiadają żadnych zobowiązań wobec
osób trzecich, egzekwowanych w drodze postępowania egzekucyjnego,
upadłościowego lub układowego,
4)
nie znajdują się w stanie upadłości lub
likwidacji,
5)
nie figurują w rejestrze dłużników
prowadzonym przez biura informacji gospodarczych, o których mowa w przepisach o udostępnianiu informacji
gospodarczych,
6)
posiadają środki finansowe lub zdolność
kredytową umożliwiające uruchomienie działalności zgodnie z wymogami
Wynajmującego,
7)
posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności
cywilnej w związku z prowadzoną działalnością lub posiadanym mieniem,
zobowiązujące ubezpieczonego do naprawienia szkody osobowej bądź szkody rzeczowej
wyrządzonej osobie trzeciej, na sumę gwarancyjną wynoszącą co najmniej 100.000,00
zł na wszystkie zdarzenia i co najmniej 100.000,00 zł na jedno zdarzenie w
zakresie ubezpieczenia,
8)
nie zalegają z płatnościami wobec
obecnych wynajmujących, jeśli dotyczy zgodnie z pkt X ust. 3, lit. ł),
9)
przedłożą propozycję w zakresie
zagospodarowania lokalu i menu.
X.
WYMOGI DOTYCZĄCE OFERTY I ZAŁĄCZONYCH DO NIEJ DOKUMENTÓW:
1. Ofertę
należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do Regulaminu
konkursu ofert.
2. Ofertę
należy sporządzić w języku polskim w formie pisemnej.
3.
Do oferty należy dołączyć:
a)
oświadczenie o prowadzeniu działalności
gospodarczej,
b)
aktualny odpis z właściwego rejestru
lub aktualne zaświadczenie (wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
z dokumentu powinien wynikać przedmiot działalności w zakresie usług gastronomicznych,
c)
w przypadku Oferenta będącego osobą
fizyczną pozostającego w związku małżeńskim oświadczenie małżonka o wyrażeniu
zgody na zaciąganie zobowiązań wynikających z umowy najmu,
d)
w przypadku prowadzenia działalności
gospodarczej w formie spółki cywilnej poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię
umowy spółki,
e)
oświadczenie o braku zobowiązań wobec
osób trzecich, egzekwowanych w drodze postępowania egzekucyjnego,
upadłościowego lub układowego oraz brak postanowienia o upadłości lub
likwidacji Oferenta,
f)
oświadczenie, że Oferent nie figuruje w
rejestrze dłużników prowadzonym przez biura informacji gospodarczych, o których
mowa w przepisach o udostępnianiu informacji gospodarczych,
g)
zaświadczenie właściwego dla Oferenta
urzędu skarbowego, że Oferent nie zalega z podatkami, wystawione nie
wcześniej niż 1 miesiąc przed terminem składania ofert,
h)
zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych, że Oferent nie zalega z opłatą składek na ubezpieczenia
społeczne, wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed terminem składania ofert,
i)
oświadczenie o posiadaniu środków
finansowych lub zdolności kredytowej umożliwiającej uruchomienie działalności zgodnie
z wymogami Wynajmującego,
j)
parafowany przez Oferenta projekt umowy
najmu stanowiący załącznik nr 3 do Regulaminu konkursu ofert,
k)
kopię polisy lub inny dokument
potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, o którym
mowa w pkt. IX, pkt. 7),
l)
dowód wniesienia wadium, o którym mowa
w pkt. VII,
m)
oświadczenie obecnego wynajmującego, u którego
oferent wynajmuje lokal do prowadzenia działalności gastronomicznej, że oferent
nie zalega wobec niego z płatnościami, jeśli dotyczy, tzn. oświadczenie
nie jest wymagane od Oferentów, którzy prowadzili działalność gastronomiczną w
lokalach niewynajmowanych,
n)
propozycję w zakresie zagospodarowania
lokalu i menu.
- Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do
reprezentowania Oferenta lub posiadającą pełnomocnictwo do dokonywania
określonych czynności prawnych. Pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie
i dołączone do oferty.
- Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być
opatrzone klauzulą potwierdzającą zgodność z oryginałem i poświadczone
przez osobę wskazaną w dokumencie upoważniającym do reprezentowania
Oferenta lub posiadającą pełnomocnictwo.
- Wszystkie strony oferty, w tym strony wszystkich
załączników powinny być ponumerowane i podpisane lub parafowane przez
osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta lub posiadającą
pełnomocnictwo.
- Wszystkie miejsca w ofercie, w których Oferent naniósł
zmiany, muszą być podpisane lub parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
- Oferty nie spełniające wymogów formalnych podlegają
odrzuceniu.
- Oferent jest związany ofertą w ciągu 30 dni od otwarcia
ofert.
- Oferent ponosi
wszelkie koszty związane z udziałem w konkursie.
XI.
KRYTERIUM WYBORU:
- Komisja konkursowa dokona oceny zgłoszonych
ofert i wybierze ofertę najkorzystniejszą, tj. taką, która otrzyma najwyższą
ilość punktów w konkursie.
- Wybór
najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie kryteriów:
a)
Wysokość czynszu najmu lokalu – 40%.
Oferta
najwyższa otrzyma 40 punktów. Pozostałe oferty uzyskają liczbę punktów obliczoną
według następującego wzoru:
(Cena
Oferenta : Cena oferty najwyższej) x 40%
Cena
każdej z ofert stanowi proponowaną kwotę miesięcznego czynszu za najem.
b)
Wysokość dodatkowego czynszu …….. % (w pełnych procentach) od miesięcznego
przychodu uzyskanego z tytułu sprzedaży dokonanej w przedmiotowym lokalu
(w wysokości nie niższej niż 1 %) – 60%, obliczoną według następującego wzoru:
(Cena
Oferenta : Cena oferty najwyższej) x 60%
XII.
ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU:
- Komisja
konkursowa po sprawdzeniu i okazaniu nienaruszonego stanu złożonych ofert
ogłosi nazwy/nazwiska
Oferentów oraz proponowane
przez nich stawki czynszu. Obecność Oferentów podczas otwarcia ofert nie jest obowiązkowa.
- Komisja
konkursowa w terminie 7 dni od otwarcia
ofert dokona sprawdzenia ofert pod względem formalnym i dokona ich oceny
zgodnie z przyjętymi kryteriami.
- Zastrzega
się możliwość nie wybrania żadnej oferty.
- Konkurs
może się odbyć nawet wówczas, gdy wpłynie tylko jedna oferta spełniająca
wymogi i warunki konkursu.
- Wynajmujący
zastrzega sobie prawo do unieważnienia konkursu na każdym jego etapie bez
podania przyczyny. Uczestnikom konkursu nie przysługują wobec
Wynajmującego z tego tytułu żadne roszczenia.
- W
przypadku równorzędności ofert, Komisja przeprowadzi dogrywkę dla
Oferentów, którzy złożyli oferty równorzędne poprzez złożenie w formie
pisemnej przez nich nowych propozycji czynszu.
- Wszelkie
uzgodnienia między Wynajmującym a Oferentem prowadzone są w formie
pisemnej.
- Zawarcie
umowy z wybranym Oferentem nastąpi nie później niż do 8 dni od dnia
rozstrzygnięcia konkursu.
- Wydanie
lokalu nastąpi w terminie wskazanym w umowie. Ponad 10 dniowe przedłużenie
terminu przekazania lokalu, z przyczyn leżących po stronie Najemcy, bez
uzyskania pisemnej zgody Wynajmującego na przedłużenie tego terminu,
stanowi podstawę do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym.
- W
przypadku gdy w wyznaczonych terminach umowa nie zostanie podpisana bądź
nie nastąpi przejęcie lokalu Wynajmujący może zawrzeć umowę z Oferentem,
który uzyskał największą liczbę punktów po Oferencie, który wygrał konkurs.
- Konkurs
uważa się za zamknięty z chwilą podpisania przez Komisję Konkursową
protokołu z przebiegu konkursu wraz z decyzją o wyborze najkorzystniejszej
oferty lub braku wybrania oferty.
- Wynik
konkursu zostanie ogłoszony w terminie do 2 dni od dnia wyboru oferty.
Uczestnicy konkursu otrzymają informację pisemnie lub elektronicznie na
wskazany adres e-mail o sposobie rozstrzygnięcia konkursu.
XIII.
INFORMACJE KOŃCOWE:
- Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w celu zapoznania
się z lokalem będącym przedmiotem najmu najpóźniej na 2 dni przed terminem
składania ofert. Lokal będzie udostępniony do obejrzenia zainteresowanym po
wcześniejszym indywidualnym kontakcie telefonicznym lub mailowym i ustaleniu
dokładnego dnia i godziny. Osobą do kontaktu w sprawie wizji lokalnej
jest Andrzej Peraj tel. 516-333-038.
- Biuro Zamawiającego otwarte jest w godzinach od 7.00 do
15.00. Wszelka korespondencja, która trafi do Zamawiającego po godzinach
pracy sekretariatu zostanie otwarta i zarejestrowana następnego dnia
roboczego i będzie traktowana jako korespondencja otrzymana w następnym
dniu roboczym.
XIV.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie
z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.
Administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Geotermia Poddębice Sp. z o.o., 99-200 Poddębice ul. Mickiewicza
17A tel. 505-023-678;
2.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego dla zadania pod nazwą: NAJEM LOKALU
UŻYTKOWEGO NA OKRES 5 LAT USYTUOWANEGO W BUDYNKU CENTRUM WODOLECZNICTWA I
REKREACJI W PODDĘBICACH PRZY UL. MICKIEWICZA 19, Z PRZEZNACZENIEM NA
PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GASTRONOMICZNEJ – RESTAURACJI I MAŁEJ GASTRONOMII,
prowadzonym w trybie konkursu ofert,
3.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych
będą:
a) organy władzy publicznej oraz organy
administracji publicznej na podstawie przepisów prawa,
b) kontrahenci Administratora w ramach prowadzonej
przez niego działalności, a także osoby realizujące dostęp do informacji
publicznej, w tym w trybie wnioskowym,
c) uprawnione podmioty dostarczające obsługi
informatycznej na rzecz Administratora.
4.
Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych powyżej, a
po tym czasie przez okres archiwizacji wymagany dla danych kategorii danych
przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
5.
Obowiązek podania danych osobowych jest
dobrowolny, jednakże niezbędny w celu zawarcia umowy oraz uczestnictwa w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6.
W odniesieniu do Pani/Pana danych
osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO;
7.
Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana
danych osobowych *;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO;
e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
8. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w
związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
b)
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c)
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
______________________
*
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy.
ZAŁĄCZNIKI: